Boleh ke warna-warni ????

Friday, 3 June 2011

Al-kisah .... persiapan perkahwinanku bile di telek-telek di belek-belek rupa-rupanya berwarna-warni kena atau tidak warna-warna itu ?? itulah persoalannya konon laa tak nak nampak sangat ikut tema tapi bila aku match-match kan macam kena jee tak tau lak kalau org lain nengok cam ape tah nanti..... berikut adalah senarai warna-warna berkenaan :-


                                                     Tema Sebelah Perempuan 
  • Baju nikah warna peach
  • Baju sanding peach jgk
  • Pelamin Hitam Putih
  • Baju Family Hijau Turqoise
  • Baju Pengapit Warna Cream
  • Hantaran untuk lelaki Hijau Turqoise
  • Bunga pahar warna peach 







     
      Tema Sebelah Lelaki

  • Baju Sanding Putih + Pink
  • Pelamin Warna Pink 
  • Baju Family Pink Pekat
  • Baju pengapit Warna Kelabu
  • Hantaran untuk perempuan Pink Pekat
  • Bunga Pahar Warna Pink 





Rase aku macam belah laki nye warna lagi teratur kan tak lah caca marba macam belah perempuan punye adoiyaii... tp nak wat cammane nak jgk kat warna2 tu harap2 sedap lah mata memandang nanti ekk... amin




0 comments: